İTÜ Girişimcilik Kulübü bünyesinde ilk kez düzenlenen oyunlaştırma hackathonunda oyunlaştırma dinamiklerini kullanarak topluluk problemlerine gerçekçi ve uygulanabilir çözümler arayacağız ve kazanan ekibin fikrini İTÜ Girişimcilik Kulübü’nde uygulayacağız.
18 Şubat programı:
18.00 – Açılış
18.30 – Tanışma oyunu
20.00 – Oyunlaştırma 101
24.00 – Ekip olma
19 Şubat programı:
Takım Çalışması ve mentorluklar
11.00 – Hikayelestirme
23.00 – Oyundan Kaçış
20 Şubat programı:
12.00 – Etkili Sunum Eğitimi
15.00 – Sunumlar
17.30 – Juri Değerlendirmesi
18.00 – Kapanış
* Etkinlik akışı taslak olarak hazırlanmıştır. Hackathon günü değişiklik gösterebilir.
– Etkinliğe dilerseniz takımınızla birlikte dilerseniz bireysel olarak katılabilirsiniz, bireysel katılımlar kendi aralarında karma takımlar haline getirilecek. Etkinliğe katılım için herhangi bir şart bulunmamaktadır, katılım herkese açıktır.
– Etkinlik Zoom ve Discord üzerinde koordine şekilde yürütülecektir.
– Son zamanların en ilgi çeken konularından biri oyunlaştırmayı kısaca tanımlamak gerekirse; oyunsal düşünmenin ve oyun mekaniklerinin oyun-dışı alanlarda, motivasyonu arttırmayı ve kullanıcıları problem çözmeye teşvik etmeyi hedefleyen bir yöntemdir.
– Hackathon takım rekabetine dayanan, takımların 48 saat boyunca yazılım ve tasarım gibi araçları kullanarak kendilerine verilen problemlere çözüm aradıkları bir yarışmadır.
Başvuru için buradaki bağlantıyı ziyaret edebilirsiniz.